Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD (ze 3r Premium Care On-Site)

Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS (Halo) NTB
 
Výrobce
Lenovo
Part No.

5WS1C83298

Kód

815666

Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS Halo NTB PREMIUM CARE 4r on-site NBD Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.

Dostupnost
Dostupnost na pobočkách

    Podrobnosti o produktu

    Lenovo rozšíření záruky Lenovo CONS Halo NTB   PREMIUM CARE 4r on-site NBD
    Service Pack lze použít na vybrané modely Lenovo CONSUMER notebooků mainstreamových modelových řad IdeaPad se základní dvouletou zárukou, které jsou stále v této základní záruce.

    Jedná se o emailovou variantu Service Packu. = po objednání necháme vygenerovat emailový přístup do registračního formuláře, který Vám zašleme (do objednávky uveďte emailovou adresu pro doručení).
    Následně bude třeba provést registraci (propojení) ServicePacku na SN daného zařízení.


    Co s Lenovo Premium Care získáte?

    = Odbornou pomoc na zavolání.   ...   Lenovo technici jsou připraveni pomoci s každým problémem. Nespoléhejte na pomalé e-maily nebo telefonát s robotickým operátorem. Tady vám opravdu poradí.
    = Řešení do pár minut.   ...   Některé problémy se dají vyřešit i jedním jediným telefonátem. A v případě potřeby můžete hned naplánovat servisní výjezd přímo k sobě domů.
    = Podpora kdykoli.   ...   Ať už řešíte první start systému, poruchu nebo potřebujete vysvětlit, jak co funguje, s Premium Care vždy najdete jednoduché a rychlé řešení.
    =   Bezplatná roční inventura vašeho PC   ...   V rámci péče je i roční kontrola stavu vašeho zařízení. Díky tomu můžete předcházet různým budoucím problémům.

    Přístup k Premium Care:
    - pomocí emailu: premcare_cz@lenovo.com
    - bezplatná telefonní linka: +420 800 050 486
    - placená linka: +420 239 050 196

    *** Servis na území ČR
    *** Asistence typu "Začínáme" a "Jak na to"
    *** Servis u zákazníka a rychlá oprava
    *** Podpora pro HW i SW
    *** Roční kontrola stavu počítače.


    Diskuse (0)

    Facebook Diskuse